Translate

pátek 12. srpna 2016

Prázdniny 2016 - malujeme!


Děti odjely na tábor, a tak jsme vlítli na dcerky pokoj - už to chtělo změnu!!!
Před časem, kdy jsme jí ho udělali, jsem nechala položit koberec. V té době mi to přišlo praktické, jelikož se veškeré dětské hry odehrávaly na zemi. Bohužel jsem vybrala ještě hezky huňatý koberec, aby bylo od země teplíčko, ale už krátce na to jsem praktičnost nějak začala postrádat. 
Koberec se nedal pořádně vyluxovat, pohlcoval chuchvalce prachu a když naší Valče zjistili alergii na všechno možný i na prach, tak jsem se rozhodla, že koberec půjde z domu.
Takže tento týden začla velká akce!!!


S novou podlahou šla pryč i barevná výmalba, přeci jen na růžovou a zelenou už je naše dcerka trošku velká. Manžel tedy vymaloval na klasickou bílou, kterou se nic nezkazí a strhl koberec, což mu dalo trochu zabrat, protože byl celoplošně přilepený.





V úterý nastoupili podlaháři a podlahu vystěrkovali. Dnes pokládají! 
Bála jsem se, že podlaha nestihne uschnout vzhledem k počasí, které nás celý týden provázelo. Takže jsem ještě pro jistotu dala na tuto noc do místnosti fukar, aby ještě stihl co nejvíce vlhkosti pojmout.
Dnes musí být položeno!!! Je to pro Valču překvapení, zítra se nám vrací z tábora.

/já jako dítě jsem se vždy těšila na tábor, protože vždy po návratu nás se sestrou vždy čekalo nějaké překvapení-nová tapeta, nově vymalováno, anebo jen přestěhovaný pokoj. Tak snad to i naše Valinka ocení/

Teď podlaháři makají, tak snad se to vše stihne.

Bílý nábytek Hemnes z Ikea vrátíme zpět, až na jednu komodu, kterou jsem si vzala do naší jídelny, kam se nám náramně hodí i ke stěně v obýváku a Valče tam místo ní dáme dřevěnou, která v jídelně původně byla. Jelikož bude místnost celá bílá i podlaha, tak jsem si pro Valinku vymyslela úkol, že si tu dřevěnou skříňku natře na jakou barvu bude chtít. Tipuji to na fialovou nebo tyrkysovou, kterou má ráda, tak uvidíme, jaké budou na trhu možnosti.
Myslím, že jeden kus jinak barevný tu místnost zvedne a zútulní. Pak tu mám ještě připravené staré dřevěné šuplíky, které natřeme stejně a pověsíme na zeď jako poličky.
Podlahu jsme zvolili z vinylu. Už ji máme v jídelně i obýváku a jsem s ní moc spokojená. Pokládá se v páskách, je teplá a snadno se udržuje. V jídelně a obýváku jsem volila tmavý odstín dřeva, do Valinky pokoje mi přijde spíše hezčí bílá sem tam s nějakou šmouhou a též evokuje dřevo. Tak už se na to moc těším i na ty doplňky.
No, plány mám velké, tak snad to dotáhnem a budu moci vložit další fotečky.

Mějte se krásně a užívejte léto!!! snad se nám zase brzy oteplí!



Žádné komentáře:

Okomentovat