Translate

pátek 8. prosince 2017

Peču...

...ale pořád né to cukroví!!!
Dnes brzo ráno mi celá banda odjela na turnaje a když jsem večer zjistila, že tu není co po psu hodit, tak jsem musela po delší době zadělat a upéct....pořád lepší, než se prodírat narvanýma obchoďákama a jet nakupovat:-)
Housky úplně nebyly v plánu, ale když mi zbylo vejce po mašlování vánočky, tak jsem se pustila i do těch housek, abych vajíčko hezky využila:-)
Skončila jsem o půlnoci a těžko jsem odolávala, abych neochutnala.
Jestli vás zajímá na housky recept a i to, jak se motají, tak najeďte do mého staršího příspěvku SEM 
a tam se to všechno dozvíte.
Na vánočku zatím podrobný postup nemám, nikdy neni nikdo na blízku, kdo by mě při tom motání fotil. Vánočku pletu ze sudého počtu pramenů a splétám ji celou dohromady. Tak snad někdy nafotím:-)
Pavla








Žádné komentáře:

Okomentovat