Translate

středa 15. května 2019

Instagram ...se mi tak trochu dostal pod kůži:-))



INSTAGRAM ...

 vládne světem...
a blog a fb jdou v mém případě tak trošku do pozadí...

instagramový účet mám už skoro rok a půl ...ze začátku jsem tam občas nějakou fotku dala, ale pořád víc jsem vkládala na fb a na blog.
 Postupem času zjišťuji, že pro člověka, co rád fotí, co rád inspiruje a nechává se inspirovat druhými, člověk kreativní tělem i duší, co možná má co nabídnout...je instagram docela fajn místo, kde může rychle a snadno sdílet to, co uzná za vhodné ...a hlavně si z instagramu vytvářet svojí životní galerii vzpomínek

Na instagramu mi je sympatické to, že sledujete pouze ty, co sledovat chcete...lidi, kteří jsou tak trochu stejně laděni, jako jste vy a zase lidi, co jsou laděni, jako vy si tam najdou vás...je tam zpětná vazba a to mi vyhovuje. 
je to hodně podobné blogu, ale rychlejší.-)
Sama se tam nechávám inspirovat těma, co jsou v něčem lepší než já...co umí vytvořit dokonalé zahrady, útulné bydlení, lidi kreativní ve všech směrech ...lidi , co cestujou, sportujou a rádi fotografují...takové lidi sleduji ráda a doufám, že pro něco takového zase jiní sledují mě:-)
...
tím nechci říci, že s blogem končím, to určitě ne, i proto, že tu mám kus svého života...ale zdaleka tu nadále nenajdete vše, co najdete právě na mém instagramu.
Ať už je to naše zahradničení, rekonstrukce zahrady s občasným neobvyklým  nápadem, moji keramiku, naše pěší výlety,cyklo výlety, běžko výlety,  expedice, dovolené, občas i mé děti, které mi rostou před očima, občas moje kuchtění a pečení, moje pletení a háčkování, našeho psa, občas i mě samotnou, protože si občas ráda udělám selfie:-)))...prostě takové ty rychlovky, které si chci v galerii uchovat.

ale nebojte, až budu mít v záloze příspěvek o kterém vám budu chtít napsat něco více, tak ten určitě najdete zde.-)
......
níže tedy malá ukázka z mého instagramového účtu, který najdete ZDE a více už tam.-)




Když mi napíšete, jak jste na tom s instagramem versus blogem a jinýma sociálníma sítěma vy, tak budu ráda
hezký večer všem
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat