Translate

neděle 4. srpna 2019

léto 2019-Hvížďalské vodopády


Letos si prázdniny s dětma užívám plnými doušky...
...všechny objednávky jsem se snažila vyřídit do začátku prázdnin, abych měla čas i trochu na sebe, děti, rodinu, psa, výlety, dovolenou a do dílny zašla jen občas, když přijde nápad...o to více se pak do dílny těším...ale o dílně ten dnešní příspěvek  nebude.-)


..začla jsem tak trochu dohánět roky, kdy jsem jen pracovala a děti mi na výlety vozily babičky a tety...a tak si to užívám a jsem ráda, že ty děti se mnou ještě rádi jedou.-)
Přeci jenom v 15 a ve 13 letech už by mohly běhat někde jinde...:-))..


...aby je to trošku bavilo, tak jsem vymyslela bojovku...
..aby daly hlavy dohromady a mobil začly užívat i na něco užitečného a do vyhledavače zadaly nějaký zajímavý výlet, za kterým bychom nemuseli nijak zvlášť daleko a aby to bylo v přírodě, kam by s náma mohl i pes...
....
..a tak nám z toho vyšly Hvížďalské vodopády...


k nim dojdete ze Spáleného Poříčí naučnou stezkou kolem řeky, až dojdete k rybníku Hvížďalka, pod jehož hrází tyto vodopády najdete..
..a když budete pokračovat dál po zelený, tak dojdete k mlýnu...
...vždyť je to taky stezka "za mlynáři od Bradavy"


















...tento zámek už je ve Spáleném Poříčí, kde jsme naše putování započali a následně zakončili obědem a byl to super den....
....................
a kam to bude příště? to se nechte překvapit.-)

2 komentáře:

  1. To znám, je třeba užívat si dětí dokud o to stojí. Naše holky už jsou dávno dospělé a na výlety jezdí se svými partnery a my si už užíváme výletování sami a taky to má něco do sebe :) Přeji krásný druhý prázdninový měsíc :)

    OdpovědětVymazat