Translate

pondělí 8. září 2014

Keramická pec - aromalampa

Krásný večer mé milé blogerky:-)
blíží se nám chladné ale zároveň útulné večery u krbu či jen svíček, a pro tuto příležitost vznikla právě tato aromalampa.
Asi tak před 4 lety jsem ji vyrobila pro jednu mojí kamarádku z fleru, která mě tak trochu na tuto myšlenku navedla, pak jsem ji ještě párkrát zopakovala, a pak s ní na dlouhou dobu zkončila.
Letos se mi ozvala jedna moje moc milá a věrná zákaznice, že potřebuje do své chaloupky něco na 
voňavé olejíčky,  ale nevěděla přesně co.  Tak jsem pohledala starší fotky, dala jí vybrat z několika aromalamp, které jsem doposud vyrobila a právě PEC to u ní vyhrála na plné čáře.
Takže jsem ji vyrobila právě tuto.
Doufám, že bude chaloupku zdobit, a že z ní bude mít majitelka radost:-)






děkuji, že respektujete autorská práva!!!!
další mojí autorskou keramiku najdete ZDE


Žádné komentáře:

Okomentovat