Translate

pátek 14. listopadu 2014

Pohodový večer od nás


Krásný večer od nás,
miluji tuto světýlkovou atmosféru. Zítra nás čeká oslava 11. narozenin naší Valči, a tak po všech přípravách a úklidu jsem si dopřála trochu pohody.
....se svíčkama, s hořícím krbem a touto krásnou hudbou
++++++++++++++++++
letos jsem poprvé ukončila příjem objednávek na keramiku už 10. listopadu, abych se vyvarovala toho, že budu celý advent ve stresu, jestli stihnu pro zákazníky vše do vánoc vyrobit.
Proto chci vše, co mám naobjednáno, stihnout do konce listopadu, a pak si zaslouženě užít advent, péci cukroví s dětmi - tak rychle nám stárnou:-) a užívat předvánoční pohody. 
Sem tam kouknu na internet, kde si občas objednám nějakou vánoční dekoraci, vánoční povlaky na polštáře, nové závěsy, na které jsem docela ulítlá ....a už se nemůžu dočkat, až začnu celý dům dekorovat. Taky to tak máte?
Letos si to chci opravdu užít a ničím se nestresovat, dokonce i dárky už mám nakoupené, které snad zabalím dříve než 23.prosince:-)
+++++++++++++++++++++++++++
Pavla





Žádné komentáře:

Okomentovat