Translate

neděle 7. prosince 2014

Reportáž z dnešního jarmarku

Jak už jsem se zmínila, přípravy na jarmark vyvrcholily v sobotu večer a dnes jsme tak mohli lidem naše výtvory nabídnout:-)
Opět panovala krásná klidná předvánoční atmosféra, známé tváře, spousta inspirace od prodávajících, tvořivá dílna pro děti...
...no a domů jsme vezli poloprázdné krabice.
Měla jsem hlavně radost za děti, které si tu mohly prodat svoje ozdůbky a řetězy, a jakou z toho měly radost:-)

taky musím pochválit manžela, který se sám od sebe chopil fotoaparátu a pořídil mi alespoň pár fotek. To musím vyzdvihnout, protože fotografem jsem doma já. Mně nedělá problém pořídit na dovolených i třeba 1000 fotografií, zatím co manžel, když vyrazil na moře s partou baskeťáků a měl za úkol fotit, tak přivezl celých 5 fotek!!! ...z toho 3 stejné!!!:-) ...tak musíte uznat, že tohle byl na něho výkon, kdy mi pořídil sám od sebe fotek  6 !!!
+++







a zde jsem dohledala ještě pár fotek z loňského roku:-)
tak snad za rok zas, a snad nám opět vyjde i počasí.
++++++++
Ještě bych se ráda poklonila všem trhovcům, kteří toto absolvují víkend co víkend, na mnohem větších akcí. Nějak na to nejsem tip a proto zůstávám u jednoho jarmarku za rok a zůstávám nadále věrná Fleru:-)  takže pouze tam můžete najít mé výrobky a nikde jinde:-)
+++++++++++++++++++
mějte se krásně a na trhy, alespoň ty předvánoční, vyrážejte!!!
 Trhovcům určitě udělá radost, když oceníte jejich práci a třeba si i něco malého koupíte a vy tam zase nasajete tu krásnou předvánoční atmosféru:-)

Pavla






Žádné komentáře:

Okomentovat