Translate

čtvrtek 26. února 2015

Pouzdro na tablet

Krásný sluneční den všem:-)
občas jsem nucena dělat taky něco jiného, než jen keramiku. S mojí dospívající kreativní  dcerou, to někdy ani jinak nejde:-)
Tentokrát to bylo pouzdro na tablet. Pravda, mohla jsem ho celé jen uháčkovat a uzavírání vyřešit dvěma knoflíky, ale mám ráda výzvy, a tak jsem se po letech vrátila k vyšívání a tyto dvě techniky spojila do jedné. Co se týče šití, to raději komentovat nebudu-snad mi tady švadlenky odpustí, ale snaha byla a nakonec i ten zip jsem tam všila:-)


dostal se mi do ruky po dlouhé době časopis DEKOR, kde jsem objevila tip, na tohoto ptáčka. Dcera už si před časem vyžádala koupi kanavy a bavlnek, tak jsem si tento materiál vypůjčila, dokoupila zip  a nějaké zbytky látek a výplň z  dutého vlákna se tu doma taky našly.
Když jsem si všechny potřebné pomůcky dala na stůl, tak jsem začla propadat panice, že to snad nikdy nedám dohromady. Alespoň, že to háčkování mi jde samo:-)
V tento moment jsem po letech opět propadla kouzlu vyšívání. To mě naprosto pohltilo, takže věřím, že aplikace na toto pouzdro nebyla poslední:-)

...háčkování i to vyšívání byla sranda, ale následně mě čekalo vše sešít a hlavně ten zip!!! Nic lepšího jsem si opravdu nemohla vymyslet-zkuste si všít zip do třech stran a ještě né do pevné látky , ale uháčkovaného kusu, který se neustále vytahoval!!! Bohužel jsem chtěla žlutý zip a ten byl jen v této délce, tak mi nic jihého nezbývalo:-(
...ale dala jsem to a dokonce to i funguje:-) Jestli se ale v budoucnu ještě do něčeho podobného vrhnu znova, tak už jen s knoflíky:-)



no a zde je výsledek, nakonec to může sloužit nejen na tablet, ale i na holčičí jiné nutnosti:-)
mějte krásné tvořivé a slunečné dny
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat