Translate

čtvrtek 5. února 2015

dnešní pošta s nádechem jara

...ač to za okny vypadá, že přišla zima, tak mně pošta dnes přivezla balíček, který mi vdechl do bytu jaro.
Začátkem ledna jsme spolu se stromečkem odstrojili i veškerou vánoční dekoraci, všechny vánoční ubrusy, běhouny i vánoční povlaky ze všech polštářů a já najednou měla pocit, že je to tu nějak prázdné.
 Bylo mi líto všech těch polštářových výplní, které jsem musela odklidit  do krabic na další rok, a tak jsem zasedla k netu a na fleru si objednala tento krásný jarní běhoun, který jsem vyměnila za ten vánoční a spolu s ním ještě 3 povlaky na polštáře a hned do nich ležící výplně ladem - povlékla.
  Ještě vyměnit vánoční bílé závěsy za moje tak oblíbené zelenkavé, a pak to bude teprve perfektní. Vše ladí a vše má své místečko.
Makovice tu už mám asi třetím rokem, vždycky se někam hodí a vyplní tak prázdné místo třeba na stole nebo mi dekorují někde jiné zákoutí v bytě.
No a teď už jen čekat na to pravé jaro:-)
Pavla








1 komentář:

  1. Krásné fotografie a přeji ti i krásný den. Chtěla bych se tě zeptat, kde jsi sehnala ten běhoun na stůl? Já jsem takový hledala a nemohla jsem ho nikde najít. Jediný, který jsem našla byla na eshopu emako .

    OdpovědětVymazat