Translate

pátek 30. ledna 2015

Keramika...nejen na jaro

Krásný den všem,
aby jste viděli, že neběhám jen po horách a nezahálím, tak zde je malá ukázka mých novinek.
Ale musím říci, že víkend na horách mě tak nabil, že od pondělka jedu v dílně jak motorová myš. Není nad to, změnit občas rutijní činnost a trochu vypnout. Hned se mi dělá o 100% lépe...rychleji...a s mnohem větší chutí:-)

Nevim proč, ale od začátku, co jsem s keramikou začala, dělám všechny věci tak nějak  obří...žádnej troškař:-) Každý rok se domáháte malých květináčků na jarní kytičky, tak jsou konečně zde....ale, že mi to trvalo:-)
Tohle je ideální velikost-ani velké, ani malé!





















Keramiku dělám na zakázku, dávám možnost zákazníkům si vybrat třeba nějaký tvar z mého obchůdku a dekor už jim doladím dle požadavků. Nebráním se ani úplně nových věcí, pokud jsou v mých silách. Jako právě teď, kdy mi v dílně vzniká tak nějak monstrum, ale o tom více až po výpalu.
Můj keramický obchůdek najdete ZDE
Pokud máte i vy svá přání, nebojte se mě kontaktovat, pokusím se poradit i vyhovět.
Mějte krásné ještě zimní dny a na to jaro se připravte včas:-)
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat