Translate

úterý 6. ledna 2015

Keramické oválné květináče

Krásný večer,
dnes bych vám ráda představila květináče na bylinky, které vzniky docela náhodou:-)
Začátkem prosince jsem brala poslední objednávky na vánoce, abych to všechno a všem stihla pod stromeček vyrobit. Jenže jsem nevěděla, jak se mi to vše vejde do pece na poslední výpal , není možné pálit jeden kus, protože výpaly jsou dost drahé, a tak jsem neponechala nic náhodě a ještě do toho všeho frmolu, jsem na rychlo vymyslela tyto oválné květináče, vlastně jsem potřebovala velikostně něco takového, aby byla pec při posledním předvánočním výpalu zcela využitá. Vždy je lepší mít vyrobeno něco navíc a podle místa  a potřeby, tím pec doplnit....

....původně jsem myslela, že budou tyto květináče novinkou roku 2015, ale to jsem netušila, že se mi  ještě před vánocemi prodají:-) 

...ale nezoufejte, do jara ještě nějaké udělám:-)

....teď si užívejme sněhu a zimy a až nastane ten správný čas, tak budou opět k mání:-)






...a těmito květináči to nekončí, už pro vás připravuji nové s novým dekorem, na který se už moc sama těším. Nikdy u nových věcí nevím, jaký bude výsledek, dokud neotevřu po druhém výpalu pec:-) 
++++++++++++++++++
A pokud vás zajímá z mé tvorby více, tak mrkněte SEM 
+++++++
děkuji za nahlédnutí a přeji krásný večer
Pavla


Žádné komentáře:

Okomentovat