Translate

sobota 23. ledna 2016

Keramika - VALENTÝNSKÁ

Všem přeji krásnou zasněženou a mrazivou sobotu:-)
Posíláte mi krásné komentáře a mailíky k mojí keramice, za což jsem moc ráda. 
Děkuji:-)
.............................................
Sv. Valentýna s manželem neslavíme, ale spousta lidí kolem nás ano, tak jsem se rozhodla třeba někomu udělat radost a do svého keramického repertoáru jsem zařadila i něco srdíčkového.
Tentokrát bylo focení trošku dobrodružství, nejprve jsem se musela prodrat sněhovou nadílkou, a poté si po každém cvaknutí spouště funět na prsty, aby mi neomrzly. Nevim jak u vás, ale my v Plzni tu máme -10 st.
Taky jsem se poučila nefotit v těchto mrazech se živými květinami. Po zkušenostech, když jsem vynesla nedávno Aloe Veru s květináčem ven, abych květináč nafotila, tak  asi  po týdnu celá Aloe zhnědla a umřela:-( A to byl pouze 1st. pod nulou!!!
Mějte se krásně a užívejte sněhu.
Pavla











Žádné komentáře:

Okomentovat