Translate

sobota 13. února 2016

Nedobrovolná dovolená...

ano i dovolená může být nedobrovolná.
Ocitla jsem se bez hlíny!!! Ač jsem si ji objednala včas, dodavatel mi  sdělil, že mají totálně rozbité mašiny na hlínu, takže na opravě pracovali celý leden. Trošku čára přes rozpočet!!! No nic, tak se alespoň můžu věnovat i jiným věcem, které běžně zanedbávám.

Takové procházky s naší Terry krásně pročistí hlavu a má to i tu výhodu, že si z nich přinesu i něco do vázy. Škoda jen, že mám rozbitý svůj teleobjektiv a s tím malým fotky nejsou úplně vončo:-)

Žehlení  se vyhýbám, ale teď jsem se nemohla vymlouvat na práci, takže mi nezbývalo nic jiného než jít a tu haldu vyžehlit. Zas to má tu výhodu, že jsem tam našla spoustu věcí, které jsem už dlouho neviděla a výmluva, že nemám co na sebe, je ta tam:-)

Taky jsem více v kuchyni a peču:-) No a místo večerů v dílně, si užíváme her s dětma:-) 

Takže i taková nedobrovolná dovolená je vlastně k něčemu dobrá.
V pondělí mi bude hlína přivezena, takže budu muset skočit do pracovního procesu hodně intenzivně a ve velkém si odškrtávat ze seznamu hotové objednávky.

Mějte se krásně a zítra si užijte Valentýna!!!
Pavla











Žádné komentáře:

Okomentovat