Translate

pondělí 2. května 2016

keramika květen - mix

Všechny vás moc v prvním květnovém týdnu  zdravím, zdá se, že se jaro umoudřilo a teploty nám trochu povyrostly:-)
Snad už to bude jenom lepší!
Vyhlížím eletrikáře, neboť příčina našeho problému byla zjištěna, teď už jen vyměnit celý hlavní jistič a snad nám to tu bude zase vše fungovat. Děti jsou už tři dny bez netu /já jsem připojená na mobilní internet/, takže jsou už z toho trochu nervózní:-) To, že jim nejde v celém hořejšku světlo, to ani tak neřeší, ale že se nemůžou připojit, to je teda problém!!!:-) No a já jsem zas nervózní z toho, že nemůžu pálit keramiku, pec je naložená a další výrobky čekají , ale nedá se nic dělat. Ještě že nám sem tam nějaká zásuvka funguje, takže tu taháme prodlužky aby šla aspoň televize a lednice!!!

Tuto keramiku jsem nafotila minulý týden, tak posílám jen tak k nahlédnutí.
Právě mi dovezly hlínu, takže jdu modelovat, k tomu elektriku nepotřebuji, to musí ruce zvládnout samy:-) tak aspoň něco dělat můžu!
Držte mi palce, aby nám ta třetí fáze opět šla  a já vám tu zas mohla předvést další novinky.
Pavla 













Žádné komentáře:

Okomentovat