Translate

středa 8. června 2016

večerní procházka

Poslední dobou téměř z dílny nevycházím, objednávek je stále velká spousta, termíny dodání nepočkají, pec jede na plné obrátky, stejně jako moje ruce a já začínám uvažovat nad tím, jestli se to všechno dá zvládnout v jedné osobě.
Náš věrný pes každým dnem ulehá v okně mé dílny a každý den mě očima  přemlouvá, jestli s ním na oplátku někam nevyběhnu!
Konečně mám výmluvu, proč se v dílně nezdržovat, došla mi totiž hlína a další přivezou až zítra. Takže všeho nechávám, beru psa, dcerku /syn si užívá přírody na škole v přírodě:-)/  a jdeme do přírody.
Taky si beru foťák, poslední dobou nefotím nic jiného než keramiku, tak ať je aspoň nějaká změna:-)




...jak je tady božsky, klid, ptáci zpívají a to jsme jen pár desítek metrů od města!!!
Možná bych to měla dělat častěji, si říkám. Člověk by asi neměl jenom pracovat a pracovat, ale občas někde nabrat druhý dech, sílu a energii do další práce, pak to jde zas lépe od ruky.
Budu se muset nad tím zamyslet!!!


Mějte se krásně, užívejte sluníčka a odpočívejte, taky to zkusím, a když vidím, jak málo tomu pejskovi stačí, aby byl šťastný, tak asi budu na ty procházky chodit častěji. Zřejmě to pomůže oboum a práce počká:-)
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat