Translate

pondělí 13. března 2017

V rozkvětu

Všechny vás moc zdravím a děkuji za všechny komentáře k mé míse i ty předešlé:-)
Koš se líbil:-)
Dnes vkládám jen krátký příspěvek, nedalo mi to, a tak se musím pochlubit.
Tato bílá gardenie mi dnes vykvetla a kdybyste cítili tu vůni!!!
Koupila jsem si ji nedávno v jednom malém obchodu s potravinami, stála tam na stojanu taková zvadlá, polouschlá rostlinka a  u ní stála cenovka - sleva 50%. No řekněte, tu jsem tam nemohla nechat. Doma jsem ji hned zalila a čekala, co se začne dít. 
Mám takové zkušenosti, že v obchodech ty kytky jsou krásné, samé poupě, pak si je přinesete domů a všechno, co na ní bylo krásné-opadá a vy čekáte měsíce, než se adaptuje a začne zase růst.
To jsem přesně čekala u této chudinky, ale to se kupodivu nestalo-všechna poupata, která měla, tak zůstala na svém místě a dnes se mi odvděčila svojí krásou a vůní-a to všechno za pár korun!!!:-)
Takže jestli vykvetou ta poupata všechna, tak tu budu mít záplavu bílých květů a ušetřím na vůních z drogerie:-)

No a tuhe nádheru mi přinesl manžel k MDŽ.
Ta kvete už třetí den a do obýváku nám  tak vnesla jaro.

Tak jestli potkáte někdy mezi potravinama něco takového, tak neváhejte, kupte a možná i vám kytička poděkuje.
Mějte krásný slunečný den, Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat