Translate

sobota 11. března 2017

Z keramické mísy---dárkový koš:-)


Všechny vás moc zdravím.
Dnes jdeme na oslavu kulatých narozenin k našim sousedům.
Bylo to dost narychlo, a tak mi nezbývá než rychle improvizovat:-)
Ještěže tyto mísy vyrábím tak nějak pravidelně a tudíž jsem měla po čem sáhnout.

1/ Vyrobíme si mísu-pokud nedokážete sami, tak já vám ji ráda vyrobím:-)

2/ mísu naplníme dřevitou vlnou-tu seženete v obchodech pro mazlíčky

3/ Mísu naplníme dobrůtkama

4/ zabalíme do celofánu a ozdobíme keramickou cedulkou, která oslavenci a všem gratulantům připomene jeho věk:-) Tu jsem měla během tří dnů hotovou, nepotřebuje tak dlouho schnout, takže tu jsem stihla udělat včas namíru-pro Míru:-)

5/ A dárkový koš je na světě!!
Myslím, že oslavenec ocení obsah koše a paní domu ocení tu mísu:-)
Mějte se krásně a užívejte víkend.

...Náš pejsek by tento dárek ocenil, tak doufám, že bude míst stejný úspěch i u sousedů:-)
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat