Translate

pondělí 17. července 2017

Léto v plném proudu

...zůstaly jsme s Terinkou samy doma, a tak si musíme vystačit:-)
Já si to užívám dokonale. 
Děti odjely na soustředění, a tak nemusím vařit a užívám si ticha. 
Je to pro mne taková malá dovolená:-)
Nikde nemusím sbírat zamotané nabíječky, poválené tablety, zastrkané ponožky v gauči, hrnečky a skleničky od kakaa, čaje a mléka a hlavně!!!-hlavně nemusím vařit:-)
Na to jsem se těšila nejvíc:-)
A tak nerušeně  mohu pracovat, a když mám pocit, že už práce bylo dost, tak se jdeme s Terinkou vyvenčit. Myslím, že jí ty koupele v řece udělaly radost a mně zase to, že pořád někde něco kvete a já můžu na prochajdě fotit.
No prostě léto jak má být:-)








1 komentář:

  1. Já už se tak těším, až bude zase léto. Zima mě vůbec nebaví. Než ustrojím děti, tak jsem vždycky zpocená a za chvíli zase domů. Brzo je tma, tak je to takový protivný. I jaro bude fajn. Snad už to uteče. Předloni jsme si domů pořídili klimatizaci ze Vzdušínu, tak mi vůbec nevadilo, když bylo v létě pořád vedro :-) .

    OdpovědětVymazat