Translate

středa 14. března 2018

keramika-nové krmítko


Tak vám jdu představit další svůj nový kousek....no....nový...on už je asi tři měsíce starý a já ho vkládám až nyní....
jsem hrozná a poslední dobou to tu pěkně zanedbávám:-(
je to částečně díky velkému množství objednávek, které začly chodit hned od začátku ledna....tak se žádný odpočinek po vánocích nekonal...
...ale abych to nesváděla jen na práci, tak za to může částečně i nový "chytrý" telefon...Tomu jsem se dlouhá léta bránila, ale o vánocích jsem podlehla a už ho mám taky....nejenže je to velký žrout času, ale hlavně na něm máte spousty možností a hlavně fotoaparát....vyfotíte, sdílíte a je to strašně jednoduchý a strašně rychlý...až mi je trochu líto že začínám svojí zrcadlovku odsouvat na vedlejší kolej...takže tím chci říci, že momentálně více fotek dávám na svůj facebook a instagram a blog tím pádem zanedbávám, ale nebojte....
focení keramiky mě začíná na mobilu vadit, protože to prostě není zrcadlovka a nafotit mobilem keramiku, je dost obtížný....takže se v tomhle případě zrcadlovky nikdy  nevzdám...

takže to tu vypadá tak, že když mám vypálenou várku, vynesu si jí na zahradu, výrobky někam nainstaluju a fotím dvojmo...nejprve zrcadlovkou pro fler, následně pro  kalendář který si každý rok vyrábím a taky pro blog, protože na ten se to z telefonu tak rychle dávat nedá....a pak vytáhnu telefon a udělám ještě rychlé fotky pro instagram
...občas si přijdu jako blázen, ale co....

na druhou stranu si říkám, že ten fotoaparát v mobilu neni zas až tak špatnej, protože má člověk najednou víc fotek sám se sebou...ráda si dělám selfie s mojí keramikou, jak jinak,  nejlépe ještě hned v dílně hezky za tepla.......takže teď vlastně mám i dost nafocených výrobků hned po vymodelování, či přežahu...taky to má své výhody:-)
to všechno je ale právě  k vidění na mém instagramu   
pavla.blahova.90
.........

..no a abych neodbočila od nového krmítka...
opět vzniklo čirou náhodou, jako vše, co jsem kdy vyrobila
pravda, trochu piplačka, ale když dělám něco nově, tak mě to prostě baví...piplačka-nepiplačka

dá se postavit i pověsit a střecha hezky zakryje vletové otvory, aby do nich nenasněžilo, či nenapršelo...tento kousek už je prodaný..momentálně v dílně vzniká další s jiným dekorem /bohužel už rezervovaný/ ale pokud se vám líbí, tak není problém vyrobit na přání jiný...
...až tedy budu brát opět objednávky.......momentálně mám na fleru stop stav...jsem trošku prací  zavalena:-)

..a přístě už snad trochu jarně:-)
Pavla





Žádné komentáře:

Okomentovat