Translate

úterý 3. dubna 2018

střípky z velikonoc

na letošní velikonoční výzdobu jsem se pořád nějak nemohla naladit....zřejmě to mělo na svědomí počasí, které nám spíš naznačovalo, že je stále zima a jaro v nedohlednu....
takže tomu odpovídala i výzdoba za okny, kde jsem až do velikonoc měla vánoční výzdobu a vůbec mi to nepřišlo divný...
....prostě jsem se vším moc otálela, až se mi to vymstilo..
......
po skoro měsíční viroze jsem se vrhla na výrobu keramiky po hlavě, abych dohnala resty a bohužel to odnesly šlachy zánětem...a to na pravé ruce....
dostala jsem ortézu a naordinovaný klid....což je pro keramika a vlastně všechny, co potřebují ruce ke svý práci, dost závažnej problém...
...
no přesto jsem stihla těsně před ortézou, už ale v bolestech, hodně zakázek téměř dodělat a nakonec jsem stihla i nějakou tu velikonoční výzdobu a jarně osázet i okna...
....
ale dál mějte se mnou trpělivost...
potřebuji ruku uzdravit, abych mohla naskočit do práce opět v plné síle a bez dalších komplikací
...nějak nám ten rok nezačal moc šťastně, ale věřim, že bude zase lépe
..............
a tak tedy něco málo z našich velikonoc:-)







po velikonoční vajíčková pomazánka.-)

Žádné komentáře:

Okomentovat