Translate

úterý 10. dubna 2018

Truhlíky mám osázené:-)

Na Velikonoce jsem si osázela proutěné truhlíky maceškama a asi si myslela, že do týdne bude z truhlíků vykukovat záplava květů....ale to se nekonalo..
.macešky se teprve rozkoukávají a z ulice to vypadalo, že vystavuju prázdný truhlík.
A tak jsem se rozhodla už na nic nečekat a díky teplému počasí jsem osázela i letní truhlíky a na oknech je vyměnila...přeci jenom, tyhle už z ulice uvidí každý.-)
truhlíky s maceškama nechám zatím rozkoukávat na terase, kde je i více stínu, takže jim to určitě bude více svědčit a věřím, že začnou dělat taky parádu.
...............
tyto truhlíky jsem si vyrobila jen a jen pro sebe...už asi loni....je to asi první věc, kterou jsem si vyrobila a která mi tu nezbyla jen proto, že praskla a nebo se jinak nepovedla....tak snad letos sbírku květináčů zase o něco rozšířím
......
mějte krásné slunečné dny
Pavla








Žádné komentáře:

Okomentovat