Translate

čtvrtek 8. listopadu 2018

Keramika zimní všehochuť.-)




Všechny vás moc po delší době zdravím
...a tímto příspěvkem se jdu trošku ospravedlnit...že to tady poslední dobou zanedbávám...
...ale....
je to spoustou práce, chatrným zdravím, a taky vymoženostem, jako je instagram a facebook...neboť vložit fotky tam je mnohem mnohem rychlejší...znáte to všichni...cvak a sdílej:-)))
přesto občas najdu chviličku a zavítám i sem, a pak vám to tu tedy naservíruju trošku ve větší dávce...ale to snad nebude na škodu...
celé září jsem brala objednávky na vánočně-zimní věci z mé dílny a ještě teď nejsem hotová...takže jestli to čte někdo, kdo na něco čeká...tak nebojte..dělám na všem postupně a určitě na nikoho nezapomenu a dělám vše pro to, abych měla vše odeslané a vyřízené do adventu...tak mi držte palce, abych to zvládla...
nebudu ale lhát, když řeknu, že už se těším na leden a na chvíli odpočinku, což mi teď hodně chybí
..myslím, že všichni keramici a nejen oni, mi můžou dát za pravdu..předvánoční období je pro nás hodně náročné....ale dala jsem to každý rok, tak proč né i tento...
....
takže dnes je to hlavně  o spoustě fotek...jsou to věci, které jsem stihla vyrobit ještě navíc k věcem objednaným, taková všehochuť, co mě zrovna napadlo...bohužel už téměř nic z toho v obchůdku na fleru nezbylo...tak třeba pro někoho jako inspirace pro ten rok další...
a jestli vám někomu moje přítomnost zde chybí, tak můžete mrknout na můj instagram, kam vkládám poslední dobou přeci jen častějš.-)
..tak snad mi to odpustíte...
na instagramu mě najdete pod nickem keramika_u_lavender
a na fleru ZDE ...ale to už asi většina z vás zná
......
tak vám přeji hezké večerní pokoukáníčko.-)
vaše Lavender
































































Žádné komentáře:

Okomentovat