Translate

sobota 5. ledna 2019

...po delší době opět jehlice v ruce...a malé zamyšlení k tomu...


...tak vás všechny zase po delší době zdravím..

nějak se mi zastesklo po blogu..a tak jsem zase tu.-)

...vždycky jsem se tu cítila dobře i třeba pro to, že jsem od vás dostávala spousty mailů a měla jsem tak pocit, že svojí tvůrčí činností třeba někoho inspiruju...a nevim co mě to vlastně napadlo, to tady tak trochu zanedbávat a většinu příspěvků přesouvat na fb...
..no příspěvků, spíše tam přesouvat fotky...ale poslední dobou mám pocit, že tam jsou lidi trochu z jinýho světa a tohle je tak trochu nezajímá...
..možná je to jen pocit, ale proč v tom pokračovat...když si myslím, že tady mají moje fotky a to co tvořím a dělám větší odezvu a možná větší pochopení...
...
asi jsem mému blogu byla nevěrná možná i z toho důvodu, že je to přesně rok , co jsem se též stala majitelem chytrého telefonu, kde je tak snadné fotit vše a ještě snadnější to jedním kliknutím odeslat na fb a instagram...ALE....nějak mám potřebu k tomu, co dělám a co fotím  občas i něco napsat...
za celý ten rok jsem pochopila, že mám v mobilu milion zbytečných fotek, který nestojí za nic a jen pár těch lepších...vlastně jsem byla po celý rok hodně nevěrná i mé zrcadlovce, které se nic nevyrovná...a tak jsem příchodem nového roku začla zpytovat svědomí a pokorně se ke všemu opět 
začínám vracet...
...
to, že mám v mobilu těch milion fotek /přesně se mi jich tam vejde něco kolem 7000/ jsem zjistila tehdy, když už se mi tam ta 7001 nevešla a musela jsem s tím začít něco dělat...
jenže ouha...
...můj stařičký noťas začal poslední dobou stávkovat, a tak bylo na místě z něj nejprve dostat všechny fotky na externí disk..no nebylo jich málo...a poté bylo lepší celý notas vyčistit a věnovat synovi na "dodělání"...takže fotky v telefonu museli počkat, než jsem si obstarala notas nový...
to byla docela rychlá povánoční akce a já mohla vesele překlopit fotky z telefonu do pc a začít je rozdělovat a přehrabávat...no co vám budu povídat...vydalo to na několik dní...
teď bych řekla, že mám tzv. uklizeno, srovnáno a můžu začít s čistým štítem...
...
tak abych to zkrátila...na focení beru mobil jen v nejkrajněším případě a opět více využívám svojí stařičké zrcadlovky a fotím s rozvahou...když jsem z ní opět viděla fotky po delší době, tak  jsem byla u vytržení, jaký je to rozdíl...
...
ale to není zrovna tento případ těchto fotek:-)
to je právě ještě záležitost roku 2018, a tak to není úplně ono..
ale teď tu tak úplně nejde o to prokreslení fotek, jako o ten obsah
...
až vložím příspěvek, kde budou fotky ze zrcadlovky, tak to jistě sami poznáte.-)
a že jich tu pro vás připraveno mám
...
a už se dostávám k tomu o čem tento příspěvek je

...mám asi nějakou úchylku..
a hned vysvětlím proč nebo spíš v čem
...
jak dobře víte, tak mojí hlavní činností a obživou je výroba keramiky, a celý rok mám keramiky až nad hlavu, ale před vánocema..no už tak od září...se to ještě několikanásobně stupňuje, takže jsem většinou půl blázna a s výrobou končím až někdy kolem patnáctého prosince, a balím a posílám mnohdy ještě 18. prosince...
...normální člověk by hledal každou skulinu, kdy by si mohl odpočnout a vydechnout...ale ta moje úchylka právě spočívá v tom, že každý rok někdy v říjnu sednu k netu a začínám brouzdat a hledat nějaké hezké vlny...objednám si jich tak na tři svetry a do toho všeho blázince, který tu mám nejen s keramikou, ale i s domácností a přípravou vánoc...začínám plést...ale to není pletení na desetiletky, ale na "desetidenky"
prostě začnu svetr a tak za deset dní je hotov...nechápu, kde beru na to tu energii, ale je to asi něco, co mi dobíjí baterky, abych to všechno kolem zvládla..
.jinak si to neumím vysvětlit...
...

...takže tady je malá ukázka toho, co jsem před vánocema "spíchla"
:-)))
vlny jsem ale objednala opravdu víc než bylo nutno, a tak to tímhle výrobkem nekončí, ale to zase někdy jindy...


..jo a abych nezapomněla...¨
...tamto nebyla jediná úchylka co mám...¨
...další úchylku mám v tom, že si kupuji knihy podobného ražení, jako vidíte na fotce, ale nikdy podle toho nedělám...
...nesnáším totiž návody...¨
...nebo v nich spíš neumím číst a vše si dělám po svém...
...prostě si to koupím a jenom to, že ta knížka mi tu leží-samozřejmě si ji prohlédnu-tak mě to inspiruje k tomu, začít taky něco tvořit
...
takže asi tak.-)
...
a jestli tohle zase bude inspirovat vás, tak jedině dobře..
..pro mě je to neskutečný relax a ještě z toho relaxu občas i něco vznikne...
...
lepší relax neznám, tak to taky zkuste...pohledejte po bytě klubíčka a začněte..je to fajn
-------
mějte krásnou neděli...třeba relaxační s kávičkou  a jehlicemi v ruce

Pavla
















Žádné komentáře:

Okomentovat