Translate

úterý 15. ledna 2019

svetr pro dceru


Dnešní příspěvek je pro mě trochu nepochopitelný, protože si pořád říkám, jak jsem mohla tohle všechno stihnout těsně před vánocemi a k tomu jsem ještě finišovala s keramikou...
...za to teď...
...půlka ledna pryč a já se ještě nerozhoupala k ničemu...
...nevim jestli je to tím počasím nebo čím, ale pořád nenacházím nic, co by mi vlilo energii do žil...
...tak snad už brzy...
...

¨
z této vlny od Drops Air se plete hrozně hezky. Vyzkoušela jsem si to na mém vínovém svetru, a tak jsem ještě honem přikoupila tato šedá klubíčka a začla z nich tvořit i pro dceru.
je určena pro velikost jehlic č. 5, ale já nakonec vzala šestky a výsledek je fajn.
spotřeba na takovýto svetr /dcera měří 181 cm a má ho až pod zadek/ jsem spotřebovala asi tak 7 klubíček, který jsem ještě  ulovila ve slevě za 103,- Kč, takže paráda.
Jen nevím, proč jí trochu pelíchá a ten můj ne...takže tu pořád běhá s lepicím válečkem a neustále se odchlupuje.-)


..no byl to hezký předvánoční relax...teď už mi tu všechno rozdělané nějak leží a čeká až zase přijde ta již zmíněná energie.
...

...jináč...to bych nebyla já, abych neměla rozděláno tak pět věcí naráz
...má to své klady i zápory, ale dobré je, že když už dlouho pletete hladce obrace šedou vlnou záda, tak se třeba ráda odeberete k něčemu, jako je čepice nebo šála...to přeci jen přibývá rychleji...ale o tom zase až příště.)




tak hezký večer všem...
trošku mě tento příspěvek nakopl a tak asi ještě vytáhnu rozdělané šaty
...zatopeno v krbu mám, svíčky hoří, tak mi nic nebrání
hezký večer všem
Pavla


Žádné komentáře:

Okomentovat