Translate

pondělí 7. ledna 2019

předvánoční střípky z dílny


....dnes vkládám střípky z předvánočního blázince v dílně...
je to jen hrstka toho, co mi prošlo od září pod rukama...no ještě teď se z toho vzpamatovávám...
takže si tento příspěvek užijte, protože další keramika zatím na cestě není:-(
...musim si prostě jen odfrknout a chvíli na keramiku nemyslet...
poslední balíky před vánocema jsem balila ještě někdy kolem 18.prosince a to jsem si najivně myslela, že to všechno do prvního adventu stihnu odbavit, ale zase se nezadařilo...
byť jsem začla brát objednávky na tyto zimně-vánoční věci hned po letních prázdninách...
jenže těch objednávek přišlo tolik, že jsem to zase musela 10.října utnout, abych to vůbec do vánoc stihla...
pořád na to mám jen jedny svoje ruce, malou dílnu a jednu pec...a to se asi nezmění
...
když mě manžel občas v dílně navštívil a nemohl téměř ani projít, protože je v tomto období keramika opravdu všude, na každém volném regále i na zemi, tak mi ještě narychlo stihl vyklidit svůj ponk a část své dílny, abych se mohla rozpínat naomezeně...:-)..tak to mi pomohlo hodně, co se místa týče...ale na výrobu mi zbývaly pořád jen ty moje jedny bolavý ruce
...
ale dala jsem to, jako to dám každý rok...i když s velkým vypětím a následným vyčerpáním, ale to , že je o moji keramiku takový zájem to pak všechno nějak přehluší...
...a vánoce mají být přeci hlavně o odpočinku , ne?...tak toho se náležitě držím, jen si ten odpočinek většinou ordinuju minimálně do půlky ledna...než to zase začne nanovo....



...tak tady malá ukázka...
to co tady vidíte jsou třeba jen dvě várky do pece, kterých je od září do prosince třeba padesát
...každý kus vezmu do ruky x krát, než vložím na přežah, tak všechno smirkuju, aby nikde nebyly ostré hrany a bylo vše zahlazené...
takže jsem vybavená už i několika rouškami, bez kterých to prostě nejde
...po přežahu glazuji a barvím...u této zimní keramiky barvím každé okénko zvlášť, každou vločku zvlášť, každé srdíčko...jiné cesty není
...pak to opět putuje zpět do pece na ostrý výpal, který trvá minimálně 12 hodin a dalších 14 hodin chladne
...to co je nové, musím vynést do zahrady a nafotit, abych mohla vložit do prodeje na fler...
...to co je na objednávku a opakuji to x krát pořád dokola, tak po výpalu rovnou balím, kompletuji objednávky a odesílám...

...
no neni to sranda...tohle musí prostě člověka bavit.-)


...tak to jen tak stručně pro představu...
než ale pro vás začnu dělat nové kousky, nad kterými už trošičku přemýšlím, tak mě čeká to nejhorší-vygruntovat celou dílnu!!! především odprašnit, protože se v keramické dílně dost práší, vyprat oblečení a všechny možné hadry, vyčistit a doplnit ruční nástroje, dokoupit barvičky a hlínu, překontrolovat obalový materiál...a teprve pak zase s výrobou začnu...
tak teď už jen rychle pohledat tu sílu.-))) tak mi držte palce, ať je to brzy
...
P.S. vše je foceno telefonem, zrcadlovka by v tom prachu dost trpěla, tak omluvte kvalitu fotek.-)
...
Vaše
 Lavender























Žádné komentáře:

Okomentovat