Translate

pátek 22. března 2019

tak jsme to vymalovali...


..trochu nám k tomu nahrálo počasí, takže jsem vlastně ráda...
Neplánuji moc dlouho dopředu, prostě jsem si jednoho dne řekla, že ta světlá zeď za sedačkou je fádní, taková jakoby nedodělaná a nemám z ní pocit útulnosti...a že by možná bylo hezký jí mít v barvě té sedačky...
no a hned na to přišel deštivý víkend a tak bylo jasný, jaký bude sobotní program.
Prostě rychlá akce.-)
V obchodě nám namíchali barvu podle polštáře od sedačky, zeď se přebrousila a večer už jsme se mohli kochat v našem novém útulném koutku:-)
Nevim, jestli to na těch fotkách vyzní stejně, jako to vypadá ve skutečnosti..
..ale jsem spokojená...
ani jsem se té tmavé nebála, protože přesně takhle jsem si to představovala.
Takže se domalovala jedna zeď a konečně to ladí k tomu celku tady kolem
...ke krbu, k cihelným obložkám, k bílému nábytku hemnes z Ikei a ke zbylým smetanovým stěnám...
...obývák ladím do bílé, hnědé a zelené...a k tomu dál ladí i zbytek spodního patra
jen o vánocích měním zelenou za červenou...přeci jenom jsem ženská a mám ráda změny.-) taky ráda oblékám okna do jiných závěsů a polštáře do jiných potahů..ale pořád to musí ladit...na to jsem trochu ujetá:-)))
tak zde malá ukázka našeho koutku..
...a jestli se bojíte použít v bytě tmavou barvu, tak se nebojte...pokud ta tmavá bude k něčemu ladit a zbytek doladíte barvou světlejší, tak určitě nic nezkazíte...
tak experimentům zdar
Pavla






Žádné komentáře:

Okomentovat