Translate

pátek 11. března 2016

Deka s fotkami k 60-tinám vrcholí!!!

Všechny vás moc zdravím  a posílám pokračovací práce na dece.
Zatím překvapuji sama sebe, protože jsem tento projekt zatím ještě neodložila hluboko do skříně /jako to většinou s něčím rozháčkovaným-dělám/, ale stále na něm pracuji. 
Šedesátka je 60, tak asi to mě žene a nutí to dodělat. Myslím, že pro naší babi bude mít tahle deka s vnoučaty velkou cenu. Bude i dost velká, tak se do ní bude moci po večerech zabalit a mít tak ty naše dva roubíře pořád hezky na očích:-)


Tohle je jen malá ukázka, deka bude mít přes 2 metry na dýlku a přes 1 m na šířku.




Tohodle jsem se bála nejvíce!! Nastřihat satén, v PC vybrat fotky a nechat to dát vyrobit. Bála jsem se, že na tom to ztroskotá, ale povedlo se!!! Vybrat fotky mě stálo několik večerů, kdy jsem vybírala z obrovského množství od roku 2003. Vybráno jsem jich měla více, ale nakonec jsem vynechala fotky, kde byly děti ještě miminka a zvolila spíše věk, kde jsou už rozpoznat a jsou ještě takové roztomilé a hlavně je mám pospolu, což nyní ve věku 10 a 12 let se mi už téměř nedaří vyfotit, natož pospolu v obětí:-) Dokonce jsem našla i jednu moc hezkou fotku s babi, tak ji to snad potěší:-)


No a tady probíhá stříhání, měření, sčítání barevných čtverců, ale ještě stále není hotovo.
Nyní mě čeká snad to nejhorší. 
Ještě musím každý čtverec s látkou, na které je fotka, podšít nejlépe flísem. Mám tu koupenou takovou obyč levnou bílou deku z flísu, takže tu bych asi nastřihala a použila. Tím se i látkové čtverce trochu zateplí a tloušťkou se přiblíží těm pleteným a háčkovaným. Tak to bude ještě piplačka, pak je budu muset obšít a doháčkovat do potřebné velikosti 25x25 cm.
No a potom to všechno sešít a začistit a na to se už tedy vůbec nětěším. No mám na to ještě 14 dní, tak snad to klapne. A když ještě zbude čas, tak dovyrobím stejným způsobem i povlak na polštář.



Pokračování tedy příště, práce je na tom ještě dost, tak jdu tvořit.
Mějte se fajn  a jestli je tu někdo, kdo vyráběl něco podobného, tak budu určitě za inspiraci ráda.
Můžete mi třeba poslat pár fotek do mailu pavla.blahova@seznam.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat