Translate

úterý 22. března 2016

Keramika-mám ráda výzvy...

...a nepřestávám zkoušet nové, větší, širší a vyšší květináče:-)
Tento je snad co do šířky největší, který jsem kdy dělala. Širší už neudělám, ani kdybych chtěla, protože tento se mi tak tak vlezl do pece. 
Manipulace s ním byla hodně obtížná, někdy jsem si říkala, že by se mi v dílně hodil jeřáb. 
Když jsem ho vymodelovala, byl ještě mnohem větší, ale sušením a výpalama se zmenšil, přesto ho nikdo nepřehlédne:-)
Teď už ho jen dobře zabalit a odeslat majitelce, tak snad mi ho na poště vemou.
Opět jsem se přesvědčila, že experimentovat se vyplácí, sice přípravy pro výrobu celkem trvaly, ale vyplatilo se čekat. Tak jestli mi někdy vyjde čas, tak si ho vyrobím i pro sebe.
Mějte se krásně, další výzvy čekají:-)
Pavla








Žádné komentáře:

Okomentovat