Translate

středa 9. března 2016

Keramika, která k sobě ladí:-)

Dnes bych vám ráda předvedla keramiku z mé dílny, která má i jinou barvu, než jen modrou.-) Tentokrát jsem na přání jedné zákaznice sáhla po oranžové a musím říct, že ani tato barva není vůbec špatná. Díky sladěnému dekoru můžou být výrobky umístěny u sebe a budou hezky ladit.

váza je uvnitř glazovaná, je tedy vhodná i pro řezané květiny. Šál, který leží vedle mám momentálně rozpletený, a takhle pospolu mi to přišlo pro foto ideální:-)




I tuto sadu jsem dělala na míru pro jednu zákaznici a díky tomu jsem objevila další kouzlo v dozách s poklicí, které mají obsah 3 litry a určitě nebudou poslední, které jsem vyrobila. V dílně se už rýsuje další originální kousek:-)






Veškerou keramiku, kterou zde vidíte a spousty dalších kousků, najdete v mém obchůdku ZDE
Děkuji za nahlédnutí
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat