Translate

středa 6. dubna 2016

Fotodeka-předání

A je tu finální dokončení a předání.
Deku jsem stihla tak tak a na dlouhou dobu nechci jehlice ani háček vidět:-)
Byly to dlouhé 3 měsíce, kdy jsem přišla z dílny, kde jsem trávila několik hodin nad keramikou, dala si kávu a usedala k pletení či háčkování a chodila spát dlouho po půlnoci.
Ale když něco děláte s láskou a vědomím, že je to dárek, který snad potěší, tak se to dá vydržet.
Ještě že jsem s tím začla už v lednu, protože jsem ji dokončovala opravdu na poslední chvíli a 2.4. jsem ji tak mohla předat.
Večer před oslavou jsem ještě k dece dodělávala polštář, ale to šlo rychle,protože fotka už byla kompletně podšitá, obšitá i obháčkovaná, takže mi jen zbývalo dodělat přední a zadní díl, a to šlo opravdu rychle.
V noci jsem se ale ještě musela vrhnout na zapošívání všech těch cancourů na dece  a na to jsem se opravdu netěšila, to je fakt činnost, kterou nemusím. Nejraději bych celou tu deku podšila flísem a cancoury tam nechala. Ale nevyměkla jsem a zapošila.
K ranní kávě mi už pak zbývalo jen celou deku obháčkovat, a pak to vše zabalit:-)






A tady je předání:-)
Deka je opravdu velká a těžká, ale aspoň naší babičku pořádně zahřeje a bude mít vnoučátka vždy na očích:-)
Mějte se krásně, snad jsem někoho z vás inspirovala.
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat