Translate

čtvrtek 2. února 2017

Moje první kniha-Keramika pro začátečníky-jednoduše a bez kruhu

Tak už to tak vypadá, že jsem autorem knihy!!!
Nikdy bych si ani ve snu nepomyslela, že jsem schopná napsat knihu, ale zřejmě to tak asi už bude:-)
Momentálně je kniha v tisku a světlo světa spatří kolem 20.února 2017

Asi tak před rokem, mě oslovili z Albatrosu, jestli bych nechtěla napsat knihu. Nejdříve jsem si myslela, že je to nějaký vtip, ale pak jsem si řekla, proč ne. 
Vyzkoušet se má v životě všechno, tak proč se nepodělit o své zkušenosti.
Asi tak do léta jsem o knize intenzivně přemýšlela, dělala si poznámky, co do knihy dát a co nedat a jak to celé poskládat.
Intenzivně jsem začla vyrábět,všechny postupy fotit  a popisovat začátkem července.
Na konci července jsem své dílo odevzdala a nyní se už můžu těšit, až si ke knize čuchnu, ošahám si jí a založím na čestné místo v naší knihovně:-)

Pokud budete mít o knihu zájem, kontaktujte mě na pavla.blahova@seznam.cz 
S knihou zašlu malý dárek a na vaše přání vám ji pošlu i s věnováním.

Mějte se krásně
Pavla


Žádné komentáře:

Okomentovat