Translate

pátek 14. února 2014

...jsem dojatá


Zdravím vás mé milé čtenářky a zároveň všem přeji krásného sv. Valentýna

++++++++++++++++++++++++++

Sv. Valentýn nepatří  k svátkům, které doma držíme, o to více mě dnes dojali naše dětičky. Už jsou ve věku, kdy zvládnou přijít ze školy sami, stejně jako dnes. Dnes to ale vzali se zastávkou v místním obchůdku a koupili mi tohle krásné přání. Bylo to tak nečekané a krásné, až mě to dojalo. Dali dohromady těžce našetřené korunky, jen aby mě potěšili...a to se jim povedlo. 
....nejde tak o to přání, ale o to, že je tohle vůbec napadlo.


" Všechno nejlepší
Ať všechny Tvé sny se stanou skutečností
a skutečnost, ať předčí Tvé sny"
+++++++++++++++++++++++




Užijte si dnešní, pro někoho významný večer a radujme se z maličkostí
vaše Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat