Translate

neděle 23. února 2014

Obýváková

Vítejte v našem obýváčku:-)
tady to prostě miluji a relaxuji:-)
Dům je starý asi tak 60 let, já tu bydlím 13 let a za tu dobu prošel dům spoustou rekonstrukcí. Nejdříve jsme si dolní byt přizpůsobili pro dva lidi. Poté , co se narodili děti, se museli provést nové úpravy, tu něco zazdít, tu zas něco vybourat...a tak to jde pořád dokola:-) Pak se uvolnil i horní byt a děti o trochu povyrostli, tak se začala další rekonstrukce, a to ta, že se začlo horní patro propojovat s dolním - na tom se pořád pracuje, nic méně, se pokojík v přízemí změnil na jídelnu, která je propojená s obývákem a dětem jsme udělali pokojíky v patře. 


dříve jsem milovala barvy, a tak jsme malovali každý pokoj jinou barvou, né-li dvěma... ale jak tak čas letí, tak jsem najednou začla toužit po přírodních barvách, po jednoduchosti, ale zároveň útulnosti a celý barák se nese v jednom stylu a duchu. 
Výmalba je už jen ve smetanovém odstínu a v každé místnosti najdete aspoň jeden pruh s cihličkama. Nevěřili by jste, jak dokáží takové cihličky prostor zůtulnit.


Mám strašně ráda změny, nemohla bych mít neustále stejný závěs nebo ubrus a koukat na ně několik let. Proto si myslím, že když se sjednotí výmalba a eventuelně doplní cihličkama, tak pak už jen stačí měnit látky na polštářích, na závěsech, na ubrusech...a můžete si změnit prostor i několikrát do roka

Jsem celkem kreativní člověk, což se odráží i v našem bydlení:-)



Jestli tímto někoho inspiruji, tak budu moc ráda, protože i já hledala dlouhé roky inspiraci právě  na netu. Mám to štěstí, bydlet ve starším baráčku, ve kterém se občas dají dělat zázraky a jsem za to moc vděčná.
 A taky jsem vděčná za mého muže, který mi plní moje přání a  plní je rád:-) 
dům je podle našich představ a plný lásky a toho si moc vážím.
Mějte krásný večer
vaše Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat