Translate

sobota 15. února 2014

Keramika - dózy na vařečky


Zdravím vás mé milé čtenářky. 
dnes bych vám ráda představila dózy na vařečky, kterých nikdy není dost:-) Pro někoho dóza na vařečky , pro jiného váza na větve.
Vlčími máky jsem se nechala inspirovat loni na dovolené v Anglii na venkově.  Už dlouho jsem  u nás neviděla tolik vlčích máků na jednom místě, jako tam. 
No řekněte sami:-)






V Čechách jé této krásky čím dál tím méně, škoda. 
Bohužel i máku setého člověk už moc nenajde, ale přeci jen jsem měla loni štěstí. Při cestě na Lipno, jsme objevili hned 4 pole:-) No řekněte sami, ale to jsem tam prostě nemohla nechat. Do teď mi makovice zdobí interiér. A tak se o to ráda podělím i s vámi:-)







inspirace je všude  kolem nás, jen se stačí dobře dívat a pozorovat.
 A to vše se pak odráží v mojí keramice:-)

dóz už mi  pod rukama prošlo dost, ale vlčí máky vedou:-)
dózy dělám vysoké 16 cm o průměru 10 cm

veškerou mojí keramiku najdete 
ZDE 
++++++++++++++++++++++++++++++++++
mějte krásný povalentýnský večer a užívejte všech krás, které jsou všude kolem nás
vaše Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat