Translate

čtvrtek 20. února 2014

Keramika - novinky


Zdravím vás mé milé čtenářky:-)
 dostávám od vás spousty milých  mailíků, kde mi chválíte keramiku a já si toho moc vážím a děkuji. Je to spousta práce a času, ale když pak vyndám z pece hotové výrobky, tak si řeknu, že to za to stálo. 
Dnes vám představuji naprosté novinky pro tento rok.
 Všechnu keramiku, kterou vám tu ukazuji, sama vymýšlím, sama vyrábím, sama balím a sama odesílám k novým majitelům:-)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 NEKOPÍRUJI a o to více mě mrzí, když najdu kopie mých výrobků u někoho jiného-nebudu jmenovat, ale pokud chce člověk dělat takovouto práci, která vyžaduje notnou dávku kreativity a nápaditosti, tak by měl především vycházet ze svých nápadů, a pokud je nemá, tak by asi s touto prací neměl vůbec začínat.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
DĚKUJI, ŽE RESPEKTUJETE AUTORSKÁ PRÁVA
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++  

A jelikož se nám blíží velikonoce, tak jsem si pohrála s touto slepičí konvicí.  Vyšla přesně podle mých představ, což se né vždy podaří:-) a tak si vám ji tu dovolím prezentovat. Hodí se jak na čaj, tak na kávu, ale i na kakao. Vysoká je i s hřebínkem 19 cm.



Moc pěkně vyšly i tyto něžné misky. Jsou v páru, jedna nižší a širší, druhá hlubší a vyšší


A další kousek , na který jsem docela pyšná. Je to dóza na cokoliv. Já je doma používám na cukr, sůl, bombony......Možná vás napadne i jiné využití:-)


no a opět něžné misky, tentokrát s lila květem. 


Všechnu mojí keramiku najdete 
ZDE 
Pokud máte jakékoliv dotazy, můžete mě kontaktovat 
 pavla.blahova@seznam.cz 


Žádné komentáře:

Okomentovat