Translate

úterý 14. ledna 2014

Háčkovaný kobereček


Za vánocemi jsem udělala velkou tečku a začínám ladit jarně:-)
Mám ráda sladěné věci, nebo se o to alespoň pokouším.
 Asi před rokem jsem sehnala krásnou látku - zelenkavé káro a ušila z ní závěsy.  Na jedné dovolené jsem objevila krásný potah na polštářek v pastelových barvách, tak jsem ho hned musela mít, a pak jsem ještě časem sehnala krásnou plechovou vázu, taky v zelenkavé barvě...a od té doby ladím obývák do zelenkavé....Jenže ještě mi tu něco chybělo, aby byl můj oblíbený koutek kompletní, tak jsem si sehnala zelenkavou vlnu a uháčkovala kobereček....ani nevíte, jak krásně hřeje.
a z tohoto koutku vám mé milé čtenářky posílám všechny blogy.






kobereček  má v průměru 70 cm



závěsy v pozadí jsem si ušila, ale velmi jsem si to ulehčila:-)



...ano ulehčila:-)
Už kdysi dávno jsem si zakoupila závěsy z Nextu ve slevě. Závěsy jsem nepotřebovala - byly krátké, já používám na všechna okna jen dlouhé, ale látka se mi moc líbila, tak k vůli ní. Látku jsem použila, ale pruh s těmito kovovými kroužky se mi na nic nehodil, a tak jsem ho odstřihla a schovala. Ani jsem netušila, že se mi bude někdy hodit:-) No a když jsem sehnala látku, která mě uchvátila svojí barvou, tak byl nápad na světě. Z látky jsem ušila potřebnou délku , zapošila a k jedné straně tento pruh s kroužky přišila a jsem nadšená, jak to pěkně vypadá. A ani to nestálo moc úsilí:-)


zdravím vás z mého oblíbeného koutku a přeji krásný večer:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat