Translate

středa 8. ledna 2014

Můj koutek

Všechny vás vítám v mém oblíbeném tvořivém křesílku. Ještě pár dní bude tento koutek obkléknut do vánoční červené, ale po víkendu se změní zase vše na pastelové barvičky.  Jak už jsem se zmínila, mám takovou jednu "úchylku"....několikrát do roka převlékám naše okna, všechny polštáře a měním koberečky tak, aby to vždy navodilo dané roční období a vše k sobě pasovalo:-)
letos jsem sehnala krásnou vlnu v barvách vánoční červené, a tak jsem se pustila do pletení polštářů, které jsou součástí naší sedačky. Naivně jsem si myslela, že stihnu oplést všechny tři, ale bohužel se tak nestalo...prostě bylo před vánoci tolik jiné práce, že na pletení až tolik času nezbývalo, tak aspoň mám komplet jeden, na ostatní dva mám přední vzorovanou stranu ......a zbytek?.... ten dopletu ještě v těchto zimních měsících a doufám, že na příští vánoce už budu lépe připravena!!!:-)

tento kobereček vznikl úplnou náhodou. Někdy před loni na podzim, začal vycházet časopis "Háčkování" na pokračování. Šlo o to, že v každém díle byl vložen jeden návod se vzorem a klubíčko vlny, pokaždé v jiné barvě. Z každého dílu se měl uháčkovat čtvereček a čekat, než vyjde další číslo. Na konci se měly všechny čtverečky zháčkovat dohromady a měla vzniknout deka. 
Nechala jsem se unést a zakoupila asi první čtyři čísla. Už jen ta první čísla mě stála téměř 300,- Kč, tak jsem se zamyslela a začla počítat, na kolik v závěru vyjde celá deka....časopis měl vycházet cca 3 roky, každých 14 dní, což za ty 3 roky by mě to stálo cca 7500,- Kč.........další číslo už jsem tedy nekoupila, uháčkované čtverečky jsem rozpárala a z rozpárané vlny jsem začla háčkovat tento kobereček, který byl údajně myšlen na zem pod stromeček. Letos už ho ale nebylo pod stromeček zapotřebí, a tak jsem s ním dozdobila tento můj pletací koutek, a myslím, že to vůbec nevypadá špatně:-) 


 ....a až mě třeba na tomto místě omrzí, tak k němu ještě pár řad přidělám a dostane ho do pelíšku naše Terry:-)
mějte krásný, třeba i tvořivý večer
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat