Translate

čtvrtek 17. července 2014

brambory zapečené s cuketou a bylinkami


stále vás všechny zdravím z mojí polní kuchyně:-)
počasí pro vaření venku je naprosto ideální, terasu máme otočenou na západ, tak je tu celé dopoledne příjemný chládek a vládne tu ta pravá letní prázdninová nálada:-)
Z komůrky jsem vytáhla mojí remosku a pokrmy z jednoho hrnce jedou na plno:-)
dnes jsem připravila:

Zapečené brambory s cuketou, šunkou a bylinkami
--------------------------------------------------------
na vařiči jsem nejdříve vše osmažila na másle /cibuli, cuketu žlutou a jednu zelenou ze zahrádky, plátkovou šunku nakrájenou na nudličky a brambory, osolila, okmínovala a přidala jednu lžíci dijonské hořčice a hrst bylinek, které jsem na zahrádce našla - tyminán, petrželku, oregano a majoránku/
po rychlém zasmažení jsem hrnec dala do podstavce, přikryla elektrickou puklicí a nechala péct. Když začaly cukety zlátnout, zalila jsem dvěma rozšlehanými vajíčky s mlékem a špetkou soli a nechala ještě asi 10 min dopéct a oběd byl na světě:-)

Daneček pomáhal, Valinka si malovala a pes odpočíval:-)
no nejsou to prima prázdniny?
Po včerejší tůře si takový odpočinek zasloužíme:-)
Jídlo se tak povedlo, že nic nezbylo!!! hned jsem ho umyla, připravila si těsto na rychlý moučník a v hrnci upekla i rybízovou bublaninu s tvarohem.....ale to zase jindy:-)
užívejte letních dnů
Pavla


bobkový list
v čerstvém stavu stačí použít jeden lístek do základu a jídlo dostane hned jiný ráz:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat