Translate

pátek 4. července 2014

DIY-levandulový věnec


jak si udělat levandulový věnec?
je to celkem jednoduché, stačí mít slaměný nebo jakýkoliv jiný korpus, kleštičky na drátek, drátek a hlavně levanduli:-)


Vše jsem doma našla a dokonce jsem ani nemusela kupovat korpus:-) Zrecyklovala jsem si totiž asi 2 roky starý věnec, který jsem si zakoupila na našem školním jarmarku....už za ty roky dost sešel, oschnul a přeci jen se hodí spíše na zimu než na léto....
...tak proč si ho trochu neobměnit, když mám na zahradě tolik levandule?


1) korpus jsem od buxusu a jeřabin očistila
2) natrhala jsem velký puget levandule a nastřihala ji na několik snopků asi tak 15 cm dlouhých
3) nejprve jsem umotala asi 2x drátek kolem věnce a zauzlovala, a poté jsem přiložila vždy snopek z vnitřní strany, z horní části a z venkovní strany a drátkem opět 2 x převázala v místě stonků - né květů.
4) přiložila jsem další řadu snopků tak, aby vždy překryly stonky
5) a takto jsem to opakovala dokud jsem věnec neomotala celý
6) na konci jsem drát opět zauzlovala, přidělala provázek a nový věnec už zase visí na svém místě:-)



není tak dokonalý  jako od profíků, ale je můj:-) ...a jak krásně voní!!!!:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat