Translate

čtvrtek 17. července 2014

Obýváčková

krásný letní den, blogerky:-)
dnešní příspěvek posílám jen tak, třeba pro inspiraci z nešeho obýváčku.
Ještě před 2 lety vypadal úplně jinak....stěny vymalované na oranžovo, rustikální nábytek, dvě velká křesla a jeden velký dvojsed, které zabíraly strašně místa a nikdo se sem nevešel, neustále jsem s křeslama šíbovala a hledala pro ně tu správnou polohu, ale málo platné:-)
Pohled do jídelny před dvěma lety ještě nebyl, tam byla zeď a dveře a za nimi malinkatý dětský pokojík.
Dnes už mám o něco jiný vkus, barvama na stěnách šetřím a ladím spíše do přírodních tónů. Myslím, že jsem se konečně našla a už přesně vím, co chci:-) což s mojí nerozhodnou povahou je někdy hodně těžké:-)

Dostávám hodně dotazů na mmb, co je to za obklad.
.....Jsou to cihelné pásky, lepené na lepidlo a vyspárované. Koupili jsme je ve firmě Brickland, která sídlí přímo u nás v Plzni. Dělají různé odstíny i různou hrubost. A není rozdíl mezi fasádními a interiérovými.



Na místě, kde vidíte knihovnu, byly kdysi dávno dveře do kuchyně. Abych získala v kuchyni alespoň 2 m plochy, museli jsme dveře zazdít a posunout je až na kraj místnosti. Tak vznikla nika a v ní knihovna.
Roh jsme opět obložili, tady to bylo spíše z praktických důvodů, díky krbovým kamnům, které v rohu jsou.

křesla a dvojsed jsme vyměnili za tuhle velkou rohovou sedačku. Jelikož za sedačkou je průchozí zona do jídelny a do ložnice, museli jsme hodně zmenšit prostor pro odpočinkový místo...To se o hodně zmenšilo , ale sedačka je tak prostorná, že se sem vejde hromada lidí. Dříve  dvojsed a dvě křesla zabírala celou místnost, a když zrovna jedno z křesel nezasedl pes, tak to bylo pro maximálně čtyřčlennou rodinu. 
Vjídelně a v části obýváku je vinil, ale pro zútulnění jsem do odpočinkvé části-pod sedačku nechala nalepit koberec. Pro děti, které se rádi válí, je to ideální:-)



A taky dostávám dotaz na toto křesílko, to jsem zakoupila v Asku, kde měli výběr i z více barev-s bílou člověk ale nic nezkazí, tak to vyhrálo právě tohle:-)
Povlak na polštářek jsem si zakoupila v Písku před pěti lety na jedné z našich dovolených a už tehdy jsem věděla, že právě k tomuto povlaku doladím obývák a zbytek domu:-)
.....cesta od snu k realizaci je ale někdy dlouhá:-) Mám ale naprosto úžasného manžela, a tak se moje sny stávají skutečností:-)
+++++++++++++++++++++++++
mějte krásné letní dny
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat