Translate

pondělí 28. července 2014

střípek z mé nové kuchyně:-)


krásný večer všem,
tak téměř po měsíci rekonstrukce naší kuchyně, posílám první foto buchet  z mé nové trouby:-) Jsem nadšená, jak je trouba rychle nahřátá, a jak krásně rovnoměrně peče, což už jsem v mé staré troubě postrádala:-)
Kuchyně ale zatím pořád není dodělaná, proto si další fotky nechávám prozatím pro sebe:-) ale nebojte, fotím o sto šest!!!
Máme spodní skříňky, usazenou pracovní desku, indukční desku i dvojdřez, ale dnes , když mi chtěl manžel dodělat k němu odpad, tak zjistil, že nám daly do balíčku špatné šrouby, tak se budu muset bez dřezu ještě nějakou dobu obejít. Pak už jen zbývají pověsit 3 horní skříňky a police, a pak už vás nebudu napínat.
No a ty dlaždičky, které vidíte za voňavými buchtami, přijdou mezi skříňky, ale až po naší a obkladačovo dovolené, a tím snad už bude vše na svém místě.
++++++++++++++
a zde je recept na tyhle úžasné buchty

těsto je kynuté - univerzální na buchty, koláče, záviny, slané koláče, langoše, koblížky....
240 ml mléka
1/2 dcl oleje
1 vejce
300 g hl. mouky
200 g polohrubé mouky
1 lžička soli
3 lžíce krupicového cukru
/na slané výrobky použijte více soli a méně cukru/
2/3 droždí
.............................
s výrobou mi pomáhá domácí pekárna, po vykynutí dělám placičky a plním náplní
dnes jsem si vymyslela tvarohovo-jablečnou náplň

nastrouhat 4 velká jablka
2-3 lžíce cukru /medu/
1 vanička tvarohu
..........
vše smíchat a plnit buchty. Kladu do hlubšího pekáčku a pomazávám olejem nebo sádlem ze všech stran
...................
dobrou chuť!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat