Translate

pondělí 18. srpna 2014

Kuchyňková


Po měsíci a půl vám můžu už konečně odtajnit novou kuchyňku:-)
Ač se to nezdá, tak nám dala pěkně zabrat!!
Nakoupenou jsme ji měli už od března a složená byla po celém baráku, takže nebylo nikde k hnutí.
Přestavbu jsme si naplánovali na začátek prázdnin, to jsem si naivně myslela, že vše stihnem za týden až dva, kdy byly děti na táboře a s babičkou u moře, ale to jsem se trochu přepočítala. Je za náma měsíc a půl a stále je tu ještě dost detailů, které se musí dodělat. Hlavní je, že už můžu vařit a krášlit si to k obrazu svému:-) Dokonce se do vaření angažují i děti, prý je to v té nové kuchyni moc baví.


s pultíkem , který tu vidíte, zamýšlím ještě nějaké změny, ale to až zase jindy, až naberu trochu dech:-)
Ve sklenicích mám uložené bylinky, které jsem pečlivě celé jaro sbírala a sušila...


Mějte krásné dny a pokud jsem někoho inspirovala, tak jsem moc ráda:-)
A už brzy se těšte na novou koupelnu v patře, v které nám už týden řádí obkladač... né že by byla tak velká, spíše naopak, ale já si vymyslela obklad na koso a nechtějte slyšet, co se ze shora občas ozývá za nadávky:-) ale to zase jindy....
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat