Translate

pátek 15. srpna 2014

Rychlá ranní procházka a plný koš hub

Krásné dopoledne všem:-)
dnes jsem si jen tak na rychlo vyběhla s naší Terry do lesa a pro jistotu si sebou vzala i košík na houby.....a udělala dobře!!!
Tolik hřibů, jako dnes, jsem snad ještě nikdy nenašla, a těch kozáků!!!
....o to větší radost jsem měla doma, když z celého koše byl jen jeden hříbek červivý, jinak bylo vše zdravé!



dala jsem sušit zvlášť hříbky a zvlášť kozáky a z noh a z podubáků jsem udělala smaženici.
Tyto sušící závěsné koše jsem si koupila už na jaře na mé bylinky, na nichž jsem nasušila několik desítek sklenic s různými bylinkami a teď se mi hodí i na sušení hub, určitě doporučuji, seženete na internetu.



tak dobrou smaženici na másle a kmíně už jsem dlouho neměla, mňammmmm

a tady vidíte, jak málo stačí naší Terry....jedna malá procházka po lese a do odpoledne je program jasný:-)))
mějte se krásně a určitě na houby taky vyražte, myslím, že je ta nejvhodnější doba
krásný den, Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat