Translate

pondělí 18. srpna 2014

PODĚKOVÁNÍ

ráda bych poděkovala všem za všechny milé komentáře, které mi posíláte k mojí nové kuchyni zde i na mmb. Nečekala jsem tolik krásných komentářů, jsem za ně moc  moc  ráda.
Zaujal mě též komentář od Martinky, která píše, že tuto ikeáckou kuchyň miluje půl národa:-)
...musím to jen potvrdit a dodat, že půl národa ji miluje a čtvrt národa už jí má doma:-) 
.................................
Nikdy by mě nenapadlo, že si jednou pořídím kuchyň z Ikei. To mi přišlo vždy  tak nereálné a nedostupné!!! 
Jenže když si tam pořídíte byť jen malou komodu, tak už vás to tak pohltí, že potřebujete ke komodě skříň, ke skříni postel, k posteli stůl ke stolu židle....a když takhle zařídíte pokoj pro dceru, pak pokračujete v obýváku, tak už k té kuchyni zbývá jen malý krůček...
Tenhle typ kuchyní jsem obdivovala na mmb už pěkných pár let....vždy když jsem si na netu prohlížela fotky z různých blogů o bydlení, tak jsem si všimla, že mě vždy zaujala tahle jediná a žádná jiná:-) ...a to mě drželo asi tak 5 let!!! takže jsem si po celou tu dobu ukládala pouze fotky s tímto typem kuchyně a teď se mi to hodilo:-)
.............
V mé předchozí kuchyni mi odešla trouba, v zápětí mikrovlnka, začla zlobit i lednice atd.... a najednou v té době přišla Ikea s akcí "za nákup kuchyně, 20% zpět" a to bylo přesně to, co mě vyburcovalo a manžel uznal, že už má předchozí kuchyň odžito a jelo se pro novou....byl o ně takový zájem, že jsme si pro ni jezdili na etapy, ale vyplatilo se.
/miluji svého muže, který to se mnou celé s úsměvem absolvoval a betonoval a sestavoval a vymaloval a přišrouboval.....:-)
......................................................................................

takže bych se vrátila k tomu, co Martinka napsala.....
----půl národa ji miluje----
---------

Je  divný, že jsem si ji pořídila zrovna  já, neb se snažím jít vždy proti proudu, snažím se vnést do bydlení vždy trochu originality a najednou si pořídím kuchyň, která na vás kouká na netu z téměř každé domácnosti:-)
jenže právě z těch nashromážděných fotek, za těch pár let s tímto typem kuchyně jsem se utvrdila v tom, že i když tu sestavu mají všichni plus mínus stejnou, tak vždy záleží na tom, kam je linka vsazena, jak si ji kdo vyladí, jaké použije materiály, barvy....a tak se z ní dá udělat kuchyň na sto různých způsobů.
Dlouho jsem sama nevěděla jaký obklad za linku, jakou barvou vymalovat, pořád jsem se přikláněla k variantě - udělat vše bíle a doladit jen nepatrně doplňkama. Jenže jsem typ, který potřebuje kolem sebe útulno a to mě nějak podvědomě vedlo to nakonec zařídit tak , jak to je. Asi bych v té sterilní bílé neuměla žít, i když se mi to u jiných na fotkách líbí.
................
jsem ráda, že jsem se mohla nechat inspirovat u vás všech a doufám, že jsem třeba zase něčím mohla inspirovat já  vás....a tak to asi má být:-)
...........
A nebojte, ještě mám lecjaké nápady  v zásobě. Jestli jste si všimli, tak fotím stále 3 zdi, na té 4. se stále pracuje a až bude k focení i ta, tak určitě nafotím:-)
Mějte se krásně a plňte si své sny, stojí to za to!!!
Pavla



Žádné komentáře:

Okomentovat