Translate

úterý 13. června 2017

Dnešní reportáž z naší jídelny:-)

Všechny vás moc při úterku zdravím:-)
Jak vidíte, tak už se s keramikou rozpínám i v jídelně.
Není to ale proto, že už bych se do dílny nevešla, ale proto, že nám v ulici kopou plyn a propojují trubky do baráku a bohužel ty naše trubky vedou přímo do mé dílny. Tu jsem tedy včera musela vyklidit a dnes jsem do ní nemohla.
A tak se ráno nabízela otázka, "co s načatým dopolednem":-) Pravda, mohla jsem jít třeba žehlit, nebo gruntovat barák....ale....
Opět zvítězila keramika-tentokrát se ale nedalo dělat na objednávkách, a tak jsem si přinesla z dílny jen to potřebné a dělala jsem andělky.  Když něco nemusím, tak mě to prostě baví:-)

V jídelně to trvá ale všechno mnohem pomaleji. Jak tady na to nejsem přizpůsobená, tak si musí člověk dávat neustále pozor, aby neodpadl kousek hlíny na zem, abych neprořízla stůl, úplně jiné světlo než jsem zvyklá v dílně, sice tu máme okna přes roh místnosti, přesto jsem si pořád stínila...no prostě dílna je dílna:-)
Nyní už mají makáči hotovo, a tak se jdu zase stěhovat.
Jednu výhodu to ale mělo, aspoň jsem si dílnu vygruntovala.
Pořád si stěžuju, že mám málo regálů, ale teď už vím proč.
Regály jsem měla plné kazové keramiky, nepotřebných zbytků glazur, uschlé naprasklé výrobky...třeba se to jednou bude hodit jsem si kdysi říkala, ale teď jsem to prostě všechno vyházela a roztřídila.
Tak snad jsem to uvolnila natolik, abych nemusela mít keramiku všude po zemi a ta své místo najde v regálech:-)
Tak za nějaký čas, se tu tyto tři andělky  objeví v celé své kráse komplet dodělané:-)
Mějte hezký den, Pavla






Žádné komentáře:

Okomentovat