Translate

úterý 27. června 2017

Andělky a dámy s kloboukem...na pokračování

Tak tak jsem je dnes stihla nafotit, teď už je u nás zataženo a prší.
Dnes konečně andělky a dámy spatřily světlo světa. Většina z nich jsou ty, které jsem před časem modelovala v naší jídelně. Další k nim postupně ještě přibyly a mám z nich velkou radost.
Ke koupi jsou už jen tři, ostatní jsou rozebrané. 
A to ještě přemýšlím, jestli třeba ty tři nedarovat učitelkám ke konci školního roku-nějak jsem se na to nepřipravila a dnes, když jsem sošky fotila, mě to tak napadlo. 
Náš Dan ve škole končí pátou třídu a od září se musí všechny děti rozprchnout jinam, a tak by to bylo takové hezké rozloučení se s učitelkou a družinářkou, která byla letos vyhlášena jako nej vychovatelka:-) No ještě o tom popřemýšlím....

Andělky a jiné dámy jsou každý kus originál, můžu zopakovat, ale nikdy nebudou úplně stejné. Takže mi vyhovuje dělat nové a nové, vždy jim něco přidat nebo ubrat.
Baví mě to více, než když mám přesně zadáno, jak musí vypadat. 
Proto se soškám na objednávku raději vyhýbám.
Možná k tomu časem dojdu i u ostatní keramiky, o tom ale budu už brzy psát příspěvek jiný.
Mějte krásné úterý
Pavla







Žádné komentáře:

Okomentovat