Translate

pátek 30. června 2017

Za moc hezká vysvědčení...


...jsem odměnila děti zdravým obědem:-)))
Tím, že byl čas a mohly ho tak připravovat se mnou, tak to pak sluply jak malinu.
Vysvědčení měli oba s vyznamenáním, tak si určitě zaslouží i víc, než jen zdravý oběd:-)
Něco jsem tak nějak zaslechla o čtečce.........  tak možná i čtečka bude:-)
Dan už měl velkou rozlučku včera, při které dostali vysvědčení, a pak se i s učitelkou řádně a dlouho loučili. Na památku ji všichni obtiskli ruce a ukápla i nejedna slza:-)


Polévka vznikla z ingrediencí, co dům dal.
Na olivovém oleji jsem osmahla kousky krůtího masa, přidala žampiony na plátky s jarní cibulkou. 
Osolila, opepřila, nasypala červenou čočku jako zavářku a zalila vodou.
Přivedla jsem do varu a dalších 10 min jsem vařila a úplně na závěr jsem přisypala zelené bylinky ze zahrádky.

K hlavnímu jídlu si Valča přála tyhle brambory, které dělám v létě často.
Uvařím je ve slupce a poté je prudce osmahnu na olivovém oleji, kam přihodím ještě tymián , šalvěj a česnek, nechám rozvonět a příloha je na světě.
K bramborám si děti oblíbily tuto rybu-Pstruh lososovitý a celé jsme to doladili salátkem.
Smíchali jsme polníček, baby salátek a přidali: 1 lžíci oliv. olej, 1 lžíci cukr moučka, špetku soli, šťávu z půl citronu, vše lehce promíchali a oběd byl na světě:-)

Děti to sluply a už zase někde běhaj. No možná to bude chtít s nima vařit častěji, to vidí, co všechno v tom hrnci je a nemůžou se pak ošklíbat:-)
Dnešním dnem nám tedy začínají prázdniny, tak si je všichni ve zdraví užijte a mějte se krásně.
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat