Translate

úterý 6. června 2017

Už se zase směju...trochu:-)


Všem bych vám chtěla moc poděkovat za vaši podporu, za vaše komentáře i krásné maily. 
Moc mě to potěšilo a hlavně povzbudilo.

Tím, že mi doktoři dali jakousi naději, se začínám zase trochu smát a fungovat normálně.
Mám neskutečnou podporu ve své rodině a ve svém muži. Přesto se musí člověk umět zabavit i sám a přijít na jiné myšlenky a na to ošklivé nemyslet.
Mně pomáhá moje práce, kterou miluji. Podle mě musí mít člověk nějaký smysl života .... něco dělat, tvořit a stále se na něco nového těšit .....to je podle mého ten nejlepší lék. 
Takže já se podle toho řídím.
Jen musím zpomalit!!! To už teď vím a snažím se.
.....................
O víkendu jsme si s rodinkou a pejskem vyrazili na výlet nadýchat se trochu čerstvého vzduchu.
Tak se s vámi o pár fotek podělím, jen bych potřebovala nějaký nový online program na dělání fotokoláží. Léta jsem používala piZap, ale ten nově zpoplatnili a posílat něco někam a ještě k tomu v dolarech se mi opravdu nechce. 
Jestli máte někdo nějaký tip, tak budu moc ráda. Potřebuji, aby byl jednoduchý na ovládání, aby se nemusel instalovat do PC a byl zdarma.
Občas je zapotřebí pár fotek sloučit, aby tu nezabíraly spousty místa.
Jestli někdo takový nějaký program používáte, můžete mi poslat odkaz na můj mail: pavla.blahova@seznam.cz
Předem moc děkuji a přeji dobrou noc
Pavla


Žádné komentáře:

Okomentovat