Translate

pátek 4. dubna 2014

Mandlové bábovičky


Mandlové bábovičky
-------------------------------
1 vejce
100 ml cukru krystal
50 ml oleje
100 ml zakysané smetany
50 ml mléka
1 hrst mandlí - namlít, rozdrtit /použila jsem celé mandle i se šlupkou/
200 ml polohrubé mouky
1/2 prášku do pečiva
2 lžíce rumu
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
vejce rozšlehat s cukrem a olejem do pěny. Poté přidáme smetanu a mléko, zamícháme a do tekuté směsi přidáme mouku s práškem do pečiva, mandle a rum.
pečeme na 180 st. cca 20 min.,  ve formičkách na mini bábovičky
Dobrou chuť!!!


Potřebovala jsem k dnešnímu odpolednímu kafíčku něco rychlého, sladkého a zde je výsledek:-)
Recept je můj vlastní, tak doufám, že vám budou bábovičky  chutnat:-)
Zbylo mi trošku těsta, tak jsem ještě vymazala porcelánové formičky, těsto do nich nalila, přidala lžičku domácí meruňkové marmelády a posypala sezamem a slunečnicí.
Fantazii se meze nekladou:-) Tak experimentujte!!!





Žádné komentáře:

Okomentovat