Translate

středa 2. dubna 2014

Odpolední háčkovaná rychlovka

Krásný večer všem,
celé dnešní dopoledne jsem běhala po úřadech, odevzdávala přehledy a znáte to. Všude čekáte věčnost, ale nedá se nic dělat, daně se platit musí:-)
O to více, jsem si potom zpříjemnila odpoledne. Cestou z města jsem si zakoupila přízi, po které už delší dobu toužím a než se mi uvařil oběd, tak jsem uháčkovala tuto chňapku či podložku pod hrnce....
Z dnešního dne mám vůbec dobrý pocit, protože jsem toho stihla víc, než jen uháčkovat chňapku a běhat po úřadech. Konečně jsem zryla skleník, zasela ředkvičky, do mini výsevních květináčků jsem zasela rajčata , okurky a cukety, do záhonu zasela kopr a petržel a stihla vám to všechno nafotit:-) ...to ale až jindy:-)
No a večer jsem ještě stihla naglazovat celou várku v peci a vyrobit pár kousků  keramiky z dlouhého seznamu.
No není divu, když je tak nádherný povedený sluneční den, tak se to pracuje jedna radost:-)
Tak ať máme takových dní více
Pavla 






Podložka - chňapka v šedorůžové a šedé variantě
Je velmi pevná 



Žádné komentáře:

Okomentovat